tag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.comments2022-09-15T04:35:32.302-07:00hardware blacksmithSwitchhttp://www.blogger.com/profile/15850677365813987604noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-59742696128746759482022-09-15T04:35:32.302-07:002022-09-15T04:35:32.302-07:00Hej, sprawa sie skomplikowala, z uwagi na fakt, ze...Hej, sprawa sie skomplikowala, z uwagi na fakt, ze w sterowniku zle dobralem polaryzacje tranzystorow (dolne 3 sztuki). Zakladajac stan sterownika jak na schematach - nie bylem w stanie uzyskac przez ta zla polaryzacje duzych predkosci obrotu - mimo ze specyfikacja mowila ze silnik umie w duze predkosci.<br />Po przeszukiwaniu internetu zostalo mi zasugerowane uzycie dedykowanych mostkow H (h-bridge). Najczesciej dostepne sa one w wersji na 2 fazy (jeden kawalek krzemu, obslugujacy 2 fazy), ale wydaje mi sie, ze moznaby uzyc 2 mostkow laczac je tak, zeby razem obslugiwaly 3 fazy. Tego wariantu jednak nie sprawdzilem, a los chcial, zebym bardziej zaangazowal sie jako ojciec niz jako "hobbysta maszynista"<br />Dodatkowo uzywajac wlasnych sterownikow do silnikow juz na starcie stawiam sie w problematycznej sytuacji w ktorej trzeba dodatkowo:<br />- pomyslec o wylacznikach krancowych, najlepiej aby byly one wlaczone w sterownik z powodow bezpieczenstwa<br />- skoro na mojej glowie jest wszystko za sterownikiem, to trzeba ogarnac jaka magistrala bede wszystko integrowac.<br />-...<br /><br />Aktualnie - od 11 lat - brakuje mi na to przestrzeni i czasu wolnegoAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-18632386632607917242018-01-11T13:50:13.214-08:002018-01-11T13:50:13.214-08:00Witam
Wspaniale że podjąłeś się tej pracy. Byłeś d...Witam<br />Wspaniale że podjąłeś się tej pracy. Byłeś dla mnie jedyną inspiracją. Czytałem wszystko kilka razy, aż nagle ...koniec.<br />Posiadam takie silniki (przypadkowo kupione jako dwufazowe) i miałem nadzieję że twój blog poprowadzi mnie (za rączkę) do samego finału. Gdzie dalszy ciąg twoich zmagań?<br />A może zrealizowałeś do końca swój plan, a jedynie zaniechałeś blogowania?<br />Chętnie odkupię sterownik do tego silnika wraz z układem redukującym przyłącza. Zamierzam go zastosować w budowanej właśnie frezarce CNC, sterowanej MACH3.Brodanhttps://www.blogger.com/profile/02888395252532742255noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-23103301314929712152012-03-29T04:56:30.769-07:002012-03-29T04:56:30.769-07:00:):)kapuchnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-87166399521091431302012-01-03T00:29:45.986-08:002012-01-03T00:29:45.986-08:00You forgot to mention you also used H2O to get the...You forgot to mention you also used H2O to get the caustic liquid off the board. ;)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06896320607009622709noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-45241640280053669692011-12-11T13:06:46.570-08:002011-12-11T13:06:46.570-08:00nice! i designed something very similiar for my mo...nice! i designed something very similiar for my motors ;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-46287375611889883142011-11-15T08:56:02.799-08:002011-11-15T08:56:02.799-08:00Good job drawing the board for the driver. Please ...Good job drawing the board for the driver. Please share some photos of the soldered driver when it's ready. :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06896320607009622709noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-12441901174260625522011-10-25T05:53:50.996-07:002011-10-25T05:53:50.996-07:00The 1st one :DThe 1st one :DSwitchhttps://www.blogger.com/profile/15850677365813987604noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-74493273519669194452011-10-25T05:52:54.287-07:002011-10-25T05:52:54.287-07:00And which one would you prefer for your room? :)And which one would you prefer for your room? :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06896320607009622709noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-47464526072362727922011-10-15T02:38:34.988-07:002011-10-15T02:38:34.988-07:00Cool!Cool!kapuchnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1648429598295384323.post-57243261334454910842011-10-08T13:57:38.195-07:002011-10-08T13:57:38.195-07:00With love from Your wife <3.With love from Your wife <3.Anonymousnoreply@blogger.com